چاپ پرچم بادبانی

  1. چاپ پارچه سارنگ
  2. chevron_right
  3. چاپ پرچم بادبانی

پرچم بادبانی یکی دیگر از روش های تبلیغات کسب و کارها می باشد که در محل گذر عابرین قرار داده می شود و توجه عابرین را به کسب و کار موردنظر جلب می کند.

این نوع از پرچم ها طی سال های گذشته محبوبیت بسیاری پیدا کرده است، به همین دلیل سارنگ این امکان را به وجود آورده است که بتوان طرح اختصاصی را بر روی بر روی پرچم بادبانی چاپ کرد و آن را در محل گذر عابرین قرار داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی از طریق شماره های 02133104161 , 09121851584 با کارشناسان چاپ سارنگ در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است خدمات چاپ پارچه در سارنگ همراه با ضمانت رنگ ارائه می شود.

جهت مشاهده نمونه کارها می توانید از صفحه چاپ پرچم مشاهده نمایید.

پرچم-بادبانی

قیمت چاپ پرچم بادبانی

قیمت چاپ پرچم بادبانی به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی توان هزینه یکسانی برای آن تعیین کرد. ابعاد پرچم و طرح موردنظر از تاثیرگذارترین مواردی است که در تعیین هزینه چاپ پرچم بادبانی نقش دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه چاپ پرچم موردنظر با شماره های ذکر شده در ارتباط باشید.

پرچم بادبانی تبلیغاتی

همانطور که در بالا ذکر شد، پرچم بادبانی عمدتا به دلیل تبلیغات در محل موردنظر قرار میگیرد. این نوع از پرچم ها به دلیل آنکه در مسیر عبور عابرین قرار میگرند و حالت ایستاده دارند، توجه بسیاری را به خود جلب می کنند.

چاپ روی پرچم بادبانی

همانطور که در بالا گفته شد، برای چاپ طرح روی پرچم بادبانی، ابتدا باید طرح موردنظر طراحی شود. برای طراحی پرچم بادبانی، عمدتا از رنگ های ملایم و جذاب استفاده می شود. از طرفی متنی که بر روی پرچم نوشته می شود نیز باید در کسری از ثانیه کسب و کار موردنظر را معرفی کند.

جهت طراحی پرچم می توانید از خدمات طراحی پرچم سارنگ بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02133104161 , 09121851584 در ارتباط باشید.

پارچه تبلیغاتی ایستاده

پرچم های بادبانی به دلیل آنکه قدمت چندانی ندارند، در بین عموم مردم به نام های مختلفی شناخته می شوند که به عنوان مثال می توان به پارچه تبلیغاتی ایستاده اشاره کرد.

لازم به ذکر است پارچه هایی که در سارنگ بر روی آن چاپ طرح انجام می شود قابلیت شستشو دارند، به همین جهت چند ماه پس از استفاده در صورت وجود هرگونه کثیفی، می توان آن را به سادگی شست.

بنر بادبانی

برای چاپ بنر بادبانی روش های مختلفی وجود دارد، اما یکی از بهترین روش ها چاپ سابلمیشن می باشد که در آن طرح به صورت غیر مستقیم بر روی پارچه چاپ می شود.

در صفحه چاپ پارچه سابلیمیشن می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

چاپ پرچم ساحلی بادبانی

چاپ پرچم ساحلی بادبانی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات برند کسب و کارهای مختلفی است که می توان از این نوع پرچم در در محیط های باز، نمایشگاه ها، ورزشگاه ها، پیست اسکی، فروشگاه ها و… استفاده نمود. چاپ پرچم ساحلی بادبانی جزو پر تقاضا ترین پرچم های تبلیغاتی است زیرا هم طراحی آن چشمگیر و زیباست و هم می تواند جذابیت محیط را افزایش دهد.

چاپ پرچم ساحلی بادبانی با توجه به ابعاد مورد نیاز انجام می شود به همین خاطر در ابتدا باید به محیطی که قرار است پرچم ساحلی بادبانی قرار گیرد توجه نمایید تا سپس بتوانید اقدام به ثبت سفارش بهترین پرچم ساحلی بادبانی کنید.

چاپ پرچم بادبانی فوری

اگر نیاز به چاپ پرچم بادبانی فوری دارید باید آگاه باشید که چاپ پرچم سارنگ اقدام به ارائه خدمات با کیفیت به صورت فوری می کند به همین خاطر شما می توانید بهترین پرچم ها را با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا فوری در اختیار داشته باشید.

بنابراین آن دسته از افراد که نیاز به چاپ پرچم بادبانی فوری دارند اما نمی دانند که از چه طریقی اقدام کنند تا بتوانند بهترین و باکیفیت ترین پرچم را در اختیار داشته باشند بهتر است که به سراغ شرکت سارنگ جهت چاپ پرچم بادبانی فوری بروند.

خدمات چاپ پرچم بادبانی

زمانی که صحبت از چاپ پرچم بادبانی است برخی افراد ممکن است این سوال برای‌شان پیش بیاید که از چه طریقی باید اقدام نمود تا بهترین پرچم بادبانی را به صورت عمده تهیه کرد؟ توجه نمایید که کارخانه چاپ پرچم بادبانی سارنگ به خاطر ارائه خدمات فوری و باکیفیت به عنوان بهترین گزینه شناخته شده است که می توانید از طریق آن اقدام نمایید.

جهت دریافت مشاوره تلفنی و آگاهی از جدیدترین اطلاعات و قیمت ها بهتر است که همین حالا از طریق شماره های 02133104161 و 09121851584 اقدام نمایید تا بهترین کارشناسان و مشاوران راهنمای شما برای چاپ پرچم دلخواه باشند.

فهرست
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ
تماس با ما