چاپ روسری

  1. چاپ پارچه سارنگ
  2. chevron_right
  3. چاپ روسری

چاپ روسری در کنار چاپ پارچه شال از پرتیراژ ترین پارچه هایی است که برای چاپ وارد دستگاه می شوند.

روسری مانند شال انواع مختلفی دارد و برای چاپ بر روی هر جنس نیاز به دستگاه مخصوصی است. روسری ساتن یکی از رایج ترین پارچه هایی است که برای چاپ روسری استفاده می شود. در صفحه چاپ پارچه ساتن به طور کامل درباره ی چاپ روی ساتن و کاربردهای آن توضیح داده است.

روسری ها امروزه در تنوع بسیار بالا در بازار وجود دارد و این مهم به لطف پیشرفت صنعت چاپ پارچه است. تنوع به حدی زیاد است که جنس های موجود در بازار نیاز اغلب سلیقه ها را رفع می نماید.

جهت سفارش چاپ پارچه از طریق شماره های 02133104161 , 09121851584 با کارشناسان سارنگ در ارتباط باشید.

چاپ-پارچه-روسری

چاپ روی روسری

چاپ روی روسری می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد. چاپ سابلیمشن روسری و چاپ دیجیتال روسری دو روش رایج چاپ روی روسری می باشد که در ادامه به طور مختصر هر کدام را توضیح خواهیم داد.

نکته قابل ذکر این است که هرکدام از روش هایی که در ادامه بررسی خواهد شد یک سری مزایا و معایب دارد و بسته به جنس و طرح موردنظر باید روش موردنظر را انتخاب کرد.جهت دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

چاپ سابلیمیشن روسری

چاپ سابلیمیشن روسری یکی از رایج ترین روش های چاپ پارچه روسری است که در آن ابتدا طرح موردنظر را بر روی کاغذ مخصوص و با جوهر مخصوص چاپ می کنند و با قرار دادن این کاغذ بر روی روسری و با استفاده از فشار و حرارت، به وسیله فرآیند تصعید(سابلیمیشن) جوهر ها که جامد هستند به گاز تبدیل می شوند در بین الیاف پارچه قرار میگیرند. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این روش داشته باشید از صفحه چاپ سابلیمیشن پارچه دیدن نمایید.

استفاده از این روش در تعداد بالا بسیار مناسب می باشد زیرا مواد اولیه کمتری نسبت به روش چاپ دیجیتال در آن استفاده می شود و همین مورد باعث هزینه تمام شده کمتر این روش نسبت به چاپ دیجیتال پارچه است.

چاپ دیجیتال روسری

چاپ دیجیتال روسری روش دیگری است که طرح موردنظر به طور مستقیم بر روی پارچه چاپ می شود. این نوع چاپ به وسیله دستگاه چاپ روسری مستقیم صورت میگیرد. اگر بخواهیم این روش را به صورت ساده توضبح دهیم این روش را میتوانیم مشابه چاپ بر روی کاغد دانست با این تفاوت که دستگاه و جوهر مورد استفاده این دو روش متفاوت است و از طرفی دیگر ابعادی که بر روی آن چاپ انجام می شود نیز متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی روش چاپ دیجیتال روی روسری، صفحه چاپ دیجیتال پارچه را مطالعه نمایید.

چاپ دیجیتال پارچه برای پارچه هایی که از الیاف طبیعی تشکیل شده اند بسیار مناسب می باشد، از طرفی دیگر چاپ سابلیمیشن اغلب برای پارچه هایی استفاده می شود که از الیاف پلی استر تشکیل شده اند.

طراحی چاپ روسری

طراحی چاپ روسری یکی از حیاتی ترین مراحل چاپ پارچه است زیرا طرح موردنظر علاوه بر طراحی مناسب، باید از نظر ابعاد و کیفیت برای دستگاه مناسب باشد.

امروزه طرح های مختلفی را بر روی روسری مشاهده می کنیم و این طرح ها به وسیله نرم افزار های طراحی مانند کورل طراحی شده است. کار با این نرم افزار ها نیاز به مهارت بالایی دارد و طراحان پارچه سارنگ در زمینه طراحی روسری در کنار شما عزیزان خواهند بود.

سفارش چاپ روسری

سفارش چاپ روسری را می توان به دو حالت حضوری و غیرحضوری انجام داد که در حالت حضوری ثبت سفارش را در دفتر کارخانه انجام میدهید.

در ثبت سفارش غیرحضوری از طریق ارتباط با کارشناسان مربوطه مراحل ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می شود.

ثبت سفارش پرده 3 مرحله دارد که در ادامه به بررسی این سه مرحله می پردازیم.

طراحی روسری

طراحی روسری به عنوان اولین مرحله می تواند توسط طراحان متخصص شرکت سارنگ صورت گیرد. اگر فایلی از گذشته دارید که وارد مرحله تولید شده است و از نظر کیفیت و ابعاد مشکلی نداشته است میتوانید از آن نیز استفاده کنید.

قیمت چاپ روسری

قیمت چاپ روسری پس از تایید طرح توسط کارشناسان شرکت خدمت شما اعلام می شود و در صورت تایید پارچه شما وارد مرحله چاپ می شود.

موارد تاثیرگذار در هزینه چاپ پرده در ادامه مطلب بررسی خواهد شد.

چاپ پارچه روسری

پس از اتمام مراحل چاپ پارچه روسری، کارشناسان شرکت با شما عزیزان تماس خواهند گرفت و در صورت نیاز سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

جهت سفارش چاپ پرده از طریق شماره های 02133104161 , 09121851584 با ما در ارتباط باشید.

خدمات چاپ روسری

کارخانه پارچه سارنگ با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاه های چاپ پارچه و استفاده از باکیفت ترین مواد اولیه، آماده ارائه خدمات چاپ روسری به شما عزیزان می باشد.

نکته ای که در زمان سفارش چاپ پارچه باید به آن دقت کنید تضمین رنگ می باشد زیرا امکان دارد کارخانه مورد نظر از جوهر باکیفیت استفاده نکند و طرح موردنظر پس از چند بار شستشو پاک شود.

قابل ذکر است که خدمات سارنگ همراه با ضمانت ارائه می شود تا شما عزیزان از این نظر اطمینان خاطر داشته باشید.

چاپ روسری عمده

چاپ روسری عمده خدمتی دیگر از شرکت چاپ پارچه سارنگ برای تولید کنندگان و فروشندگان عزیز جهت سفارش در تعداد بالا می باشد.

قابل ذکر است که در تعداد بالا عمدتا از چاپ سابلیمیشن استفاده می شود اما بسته به سفارش می توان از چاپ دیجیتال نیز استفاده نمود.

جهت سفارش عمده چاپ روسری با شماره های 02133104161 , 09121851584 در ارتباط باشید.

 

از دیگر خدمات چاپ سارنگ:چاپ شال

 

چاپ طرح روی روسری

چاپ طرح روی روسری در ابتدا نیاز به طراحی در نرم افزارهای گرافیکی دارد. طراحی چاپ پارچه نیاز به مهارت بالایی دارد زیرا علاوه بر ذوق هنری طراح، باید از ابعاد و کیفیت مناسب دستگاه نیز اطلاع داشت. طراحان سارنگ در این زمینه در کنار شما خواهند بود تا طرح موردنظر شما طراحی شود.

همانطور که گفته شد سفارش چاپ می تواند به صورت عمده و یا در تعداد کم انجام شود، به همین جهت می توانید در تعداد اندک نیز طرح دلخواه خود را بر روسری چاپ کنید.

دستگاه چاپ روسری

دستگاه چاپ روی روسری که در صنعت چاپ روسری استفاده می شود بسته به جنس روسری متفاوت است.

پارچه ساتن یکی از پرطرفدار ترین پارچه هایی است که برای چاپ روسری مورد استفاده قرار می گیرد و برای چاپ بر روی این پارچه به دستگاه مخصوصی نیاز است.

جهت چاپ بر روی پارچه ساتن به دلیل آن که اغلب از الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل شده اند عمدتا از چاپ سابلیمیشن استفاده می شود.

پارچه ها جهت چاپ باید مراحلی را طی کند تا برای چاپ آماده شوند. این مراحل در صفحه ی خدمات چاپ پارچه به طور کامل بررسی شده اند.

هزینه چاپ روسری

هزینه چاپ روسری به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به صورت موردی به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • جنس روسری
  • تعداد سفارس
  • طرح موردنظر
  • مدت زمان چاپ(عادی-فوری)

همانطور که گفته شد مواردی که در بالا به آن اشاره شد تنها بخشی از موارد تاثیرگذار در هزینه چاپ روسری است.جهت استعلام قیمت چاپ روسری موردنظرتان از طریق شماره های 02133104161 , 09121851584 با کارشناسان سارنگ در ارتباط باشید.

چاپ روسری ارزان

کارخانه سارنگ به دلیل دارابودن پیشرفته ترین دستگاه های چاپ موجود در ایران و حذف واسطه و هزینه حمل و نقل میان کارگاه های مختلف، قیمت تمام شده چاپ روسری را تا حد امکان کاهش داده است.

نکته قابل ذکر این است که همراه با کاهش هزینه، خدمات چاپ را بهرین کیفیت انجام می دهد که نمونه های آن را می توانید در انتهای صفحه مشاهده نمایید.

کارخانه چاپ روسری

کارخانه چاپ روسری سارنگ با 20 سال سابقه در زمینه چاپ بر روی انواع پارچه آماده ارائه انواع خدمات چاپ پارچه به شما عزیزان می باشد.

مرکز چاپ پارچه سارنگ به دلیل استفاده از جوهر های با کیفیت بر روی خدمات خود ضمانت رنگ ارائه می دهد تا در این مورد شما اطمینان خاطر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02133104161 , 09121851584 در ارتباط باشید.

طرح چاپ روسری

در ادامه می توانید بخشی از نمونه کارهای چاپ سارنگ را در زمینه چاپ روسری مشاهده نمایید.

طرح روسری برای چاپ

برای آنکه بتوان مناسب ترین طرح را بر روی روسری چاپ کرد، نیاز است تا از طرح های مختلف قابل اجرا اطلاع داشت تا بتوان از بین آن ها بهترین طرح را انتخاب کرد.

طراحان سارنگ در این زمینه همراه شما خواهند بود تا طرح مدنظر شما به بهترین شکل اجرا شود و در ادامه بر روی روسری چاپ شود.

پارچه روسری عمده

پارچه از مهم ترین مواردی است که در هزینه تمام شده تولید روسری تاثیر بسیاری دارد. در سارنگ می توانید پارچه چاپ شده مناسب برای روسری را با بهترین قیمت تهیه کنید و در تولید روسری های باکیفیت از آن استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02133104161 , 09121851584 در ارتباط باشید.

چاپ روسری نخی

چاپ روسری نخی بسیار پر تقاضا است زیرا اینگونه شال ها اصلا سر نمی خورند و استفاده از آن ها راحت است به همین خاطر امروزه خیلی ها به سراغ چاپ روسری نخی می روند. ذکر این نکته ضروری است که شال های نخی برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است به همین خاطر تقاضا برای چاپ روسری نخی زیاد است.

چاپ روسری ابریشم

چاپ روسری ابریشم از گزینه های دیگری است که افراد به سراغ آن می روند. اما توجه نمایید که روسری های ابریشم بیشتر برای مجالس استفاده می شود به همین خاطر طرح روی روسری ابریشم باید کاملا متنوع و جدید باشد تا بیشتر به چشم بیاید. چاپ روسری ابریشم نیاز به صرف هزینه های بیشتری دارد اما اگر از طریق بهترین شرکت ها اقدام نمایید این هزینه به حداقل می رسد.

چاپ روسری ساتن

چاپ روسری ساتن همانند چاپ روسری ابریشم است و بیشتر این روسری ها برای مجالس خریداری می شود. بنابراین زمانی که صحبت از چاپ روسری ساتن است افراد باید آگاه باشند که طرح هایی که برای چاپ روسری ساتن در نظر گرفته می شود بسیار شکیل و خاص است تا بیشتر به چشم بیاید.

چاپ روسری فوری

برخی افراد نیاز به چاپ روسری فوری دارند تا بتوانند محصولات بسیاری را برای فروش در اختیار داشته باشند؛ بنابراین ضروری است که بگوییم چاپ روسری فوری توسط سارنگ با قیمتی مناسب و به صورت فوری انجام می شود. بنابراین آن دسته از افراد که خرید فوری و عمده دارند می توانند با خیالی آسوده از طریق این شرکت اقدام نمایند.

چاپ روسری فوری همانند چاپ روسری عادی با بالاترین کیفیت انجام می شود؛ زیرا کلیه خدمات چاپ پارچه سارنگ با بالاترین کیفیت و توسط بهترین دستگاه ها ارائه می شود به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده جهت چاپ روسری فوری از طریق این شرکت اقدام نمایید.

فهرست
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ
تماس با ما